LeeTeuk, HeeChul and DongHae CY Update

LeeTeuk Cyworld

Sidebar Update

Today is.. Lonely

Call heaven to witness*

..

*dia nulisnya pake bahasa Inggris

Credits: 박정수 Cyworld

‘lonely’ lagi oppa ??? kenapa oppa ??? menyaksikan apa ??? aku mau kok mewakili ‘heaven’ ,,,gimana oppa ? setuju ngga ? *elf mewakili menjawab: nggaaaaaa !*

HeeChul Cyworld

Rap zombie
2009.12.06 18:14

I just look like a zombie

Source: Heenim’s cyworld
Translated by Chikuma@sj-world.net

zombie ??? kok zombie sih oppa ? ada juga mirip cewe cantik, setuju dah aku *elf bilang: ngga nanya  !!!* ett,,,aku ngomong ama elf mana sih ni ? galak nian…

DongHae Cyworld

Sidebar Update

Today is Joyful

대만 E.L.F 여러분 감사합니다!^^
Taiwan E.L.F everyone thank you!^^

Source: Lee Donghae Cyworld

you’re welcome oppa ! *Taiwan elf tau,,,ngaku-ngaku deh* heuww biarin,,,makanya oppa kesini dung, ke Indonesia maksudnya, ya oppa yaa *bling bling*

2 thoughts on “LeeTeuk, HeeChul and DongHae CY Update

  1. Teukie oppa kesepian karena Kangin oppa nggak ada disamping dia..
    Wajar aja..
    Kan Kangin ge be2an ama aku..
    *dilempar ama ELF yang lain*
    (nyontek zahra mode : ON)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s